onsdag 27 augusti 2008

Hur hinna med?

Undrar verkligen hur folk gjorde förr, när det inte fanns diskmaskin, tvättmaskin mm.
Jag hinner i alla fall knappt tömma diskmaskinen eller vika tvätten.
Jag hinner med att amma och bära runt på sessan men that´s it!
Kanske är det annorlunda om man har fler barn, dvs inte är nybörjare.
Trivs himla bra som mamma även om Emma just nu har en tillväxtperiod som gör att hon hela tiden behöver närhet för att känna sig trygg.
Det är mest mysigt men jag hinner inte med att göra ngn nytta hemma alls.
Men dammråttorna kommer ju tillbaka och det gör INTE bebisperioden så jag satsar på att njuta av bebisperioden ;)
Hinner inte skriva här så ofta längre eftersom jag knappt hinner sitta vid datorn.
Nu kallar sessan igen!
Tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här är det precis likadant! Jag hinner också bara amma och bära omkring vår dotter Thilda, 17 dagar gammal. Fast städa mm får jag ändå inte lov att göra eftersom jag blev snittad. Jag har beställt en Manduca bärsele som kommer inom två veckor så att jag kan få lite mer fria händer!

Anonym sa...

Hej! Roligt att du lämnade en kommentar på min blogg, jag ör vansinnigt trött på att skriva och har noll inspiration men när någon ny dyker upp så får man lite energi igen! Hoppas det håller i sig. ;-)

Ni är en jättefin familj, önskar er all lycka! Ska läsa in mig lite på din blogg nu!

Kramar,
Isolde