onsdag 9 april 2008

13 veckor kvar till BF!

Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag går på semester och 3 månader kvar till jag går på mammaledighet. Jag är idag i vecka 27+0 och går alltså in i 3:e trimestern :)
Värt att fira :)
Pete och jag har kommit liiiiiiiiiiiite närmare ett barnvagnsbeslut.
Det lutar åt nån av följande:
*Urban Jungle
*Emmaljunga Cangaroo
*Emmaljunga City Cross
*Teutonia Spirit S3
Eller Teutonia blir det nog inte, det är såååå lite plats mellan varukorgen och liggdelen.
Annars gillar jag den, fast den är väldigt låg så nääää.
Nackdelen med de andra är att man inte kan vända på sittdelen så när bebisen är ca 6 månader och vill sitta så måste man ha vagnen vänd bort ifrån en själv.
Hmm, vet inte om man vill det?
Emmaljunga City Cross har ej svängbara hjul och det kan ju vara jobbigt i stan.
Suck att det ska vara så svårt, det är 12 veckors leveranstid så vi måste ju bestämma oss!
Well well, det lutar i alla fall mot en Urban Jungle.
Den klarar både cityliv och lite tuffare utflykter samt att den är tillräckligt hög.
Varför är alla vagnar så låga?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för födelsedagshälsningen :-). Facebook e blockat där jag sitter på jobb så därför svara jag här :-). Fika ngn dag?

Kram