måndag 23 juni 2008

Vecka 38!

Och ny magbild såklart :)
Huuuh nu känner jag att det är dags närsomhelst.
Massa förvärkar, sammandragningar osv....
Känner på mig att det händer snart, har börjat oroa mig på nätterna.
Jisses lixom nu finns det ingen återvändo......
Har hela tiden tänkt att okej jag är gravid men det är evigheter tills jag ska föda och nu är det inte så längre.
Kan komma nu, nu, nu och NU.
Är faktiskt helt vettskrämd inför förlossningen.
Har börjat må illa igen :(
På föräldrakursen berättade dom att när du inte längre kan prata för att du har så ont, då är det dags att åka in!
Mmmmm, känns ju lockande ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halkade in på din blogg!
Känner igen mig i ALLT du skriver!
Kunde lika gärna ha varit mina egna ord :-)
Fin mage du har förresten och lycka till med allt!

Katarina sa...

Vilken tjusig mage! :) Du är grymt snygg på bilden från brölloppet!