fredag 27 juni 2008

Nu kommer den närsomhelst!

Ja va ska man säga,
det blir tyngre och tyngre för var dag!
Känner mig som en gammal elefant...
Halsbrännan e ett faktum, går som en anka.
Kan inte sova för det värker så i höfterna.

Idag gick jag förbi några byggarbetare som skrattade åt min pingvingång och pekade mot sjukhuset och ropade efter mig:
-BB ligger där!!!

Igår var det en kvinna som sa:
-Nu kommer den närsomhelst, sånt ser jag!

Magen har sjunkit förresten, så nu är det ännu svårare att gå men skönt för jag ser mina fötter igen :)
Är väldigt orolig inför förlossningen,
känner att den är sååå nära nu.
Har sammandragningar och förvärkar OFTA och speciellt kvällstid.
Well well, har fixat det mesta inför bebis ankomst i alla fall vilket var tur för igår gick Peters bil sönder.
Några småsaker kvar bara men det löser sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har full förståelse... min liten har också sänkt sig, jag har ont i svanskotan, vaggar fram och önskar han kommer ut snart. Fast det gör han nog också.