onsdag 2 juli 2008

The värme is killing me....

Alltså jag som normalt ÄLSKAR solen och värmen står inte ut med den nu.
Jag blir helt toklycklig när det regnar och är lite småkallt.
Why?
Jo för att mina händer och fötter sväller utav bara helsike av värmen, det gör ont i dom och så svettas jag så sjukt mkt i alla fall nu.....puh...
Mina skor är typ 2 storlekar för små och alldeles för smala för mina grottmännisko fötter.
Mmm fräsch & snygg man känner sig!
NOOOOOOOOOOOOOOOT!!!
Nu vill jag bara att bebis ska komma, eller måste storstäda 1 gång till sen kan den komma. Fast samtidigt får jag panik de gånger förvärkarna är så kraftiga att jag tror det startat. Aja, det är inget att göra. Bara vänta.
Lite snopet bara att den inte kommit ännu, jag trodde ju den skulle komma flera veckor för tidigt och nu är det bara 1 vecka kvar.
Jag tror att antingen startar förlossningen ikväll/inatt eller så får jag för sent...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj, men du va spännnade att det är dags snart. Själv har jag precis 4 veckor kvar till beräknad dag. Jag hoppas verkligen allt kommer gå bra för dig, men det tror jag. Måste fortsätta hålla koll på dig, är ju så nyfiken vad du får. Ville bara säga LYCKA TILL!!

Anonym sa...

jag hoppas det blir bebis inatt för dig :)
känner igen det där med att svullna upp i värmen..
fyyyf*n
ha det gott!