lördag 12 juli 2008

3 dagar över tiden!

Och jag börjar bli RIKTIGT trött på det här biologiska experimentet!
Varför kommer inte bebisen?
Suck!
Enligt det "genetiska" skulle jag fått för länge sen men NOOOOOOOOOOO!
Känner mig som barbapappa med mina grottmännisko fötter och händer som är svullna som tusan.
Kan inte sova alls längre, inte på nätterna i alla fall.
Det är såååååååååååååå varmt och så fort jag somnar så vaknar jag av att jag inte kan andas för magen krampar sig hård som pansar så jag måste andas medvetet tills det lugnar sig och det funkar inte när man sover för då vaknar man med andnöd.
Igår hade jag rätt så regelbundna värkar från 9 på morgonen till 14.30 ungefär, sen stannade det av helt. Så jag passade på att storstäda hela lägenheten IGEN!!!
Det är typ 7e gången jag gör detta inför bebisens ankomst.....
börjar bli tröttsamt.
Och alla ringer och undrar om vi fått ännu.
NEEEEEEEEEEEEEJ, vi hör av oss när vi åker in!
Usch, jag håller på förvandlas till ett riktigt monster nu känner jag.
Aja, idag kommer i alla fall Hanna, Brian & Maya hit och hälsar på :)
SKÖNT!!! Kanske jag slipper bara sitta & tjura.
Jag har gjort ALLT jag kan för att det ska sätta igång, gått långpromenader, gått i trappor, ALLT!
Förlåt alla om jag är otrevlig,
men jag lovar att bli mig själv igen när detta är över.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas den kommer snart