torsdag 31 januari 2008

Det rullar på ;)

Rätt så bra just nu. Mår inte alls lika illa längre :)
Häromnatten väckte jag Peter för jag hade jätteont i magen så vi tog och till gynakuten till SÖS. Stackars Peter va sååååå trött, jag med men jag hade ju ont så annat & tänka på. Vi kom dit vid 01:30 och jag fick träffa läkaren 08:00.
Blev chockad när läkaren kom, han såg så ung ut.
Typ som i min ålder kändes det som och det är ju inte direkt en manlig ung gynekolog man vill ska göra undersökningen.
Men han var väldigt proffsig och man fick förtroende när han började prata.
I alla fall så var det ingen fara med bebis eller mig. Jag hade bara växtvärk i livmodern. Pinsamt men herregud, man vet ju inte hur det ska kännas när man inte varit gravid förut. Fick se bebis snabbt på UL. Jisses va stor den blivit, värsta ryggraden och ett litet litet hjärta som slog :)
Imorgon ska Peter och jag åka på SPA Weekend i Dalarna!
Helpension med 3 rätters och frukostbuffe....wiiiiiiiiiih.
Ska gå på Harmony Swim, Yoga och Mother to be massage :)
SKA BLI SÅ SKÖNT!
Har haft en sjukt stressig vecka på jobbet så är verkligen i behov av lite miljöombyte :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter superhärligt med en weekend där man inte har några måsten utan kan slappa med gott samvete! Ha så mysigt!