onsdag 23 januari 2008

Linea Nigra

Har fått en Linea Nigra.
En pigmentrand som går från naveln och neråt MEN för mig börjar den långt ovanför naveln, under bröstkorgen typ och går som en lång rand vertikalt över magen.
Skumt, ingen annan i min ankomstgrupp har fått den ännu men men. Det kommer väl.
Det lustiga är att ljushyade kvinnor inte brukar få en så tydlig rand som mörkhyade.
Lite mystiskt med tanke på att jag är ljusare än ljusast.
Men men, känner mig lite extra gravid tack vare den ;)

Skrock
Ett gammalt skrock säger att om linjen går till naveln men inte längre så är det en flicka och om linjen fortsätter förbi naveln så är det en pojke.


Ytterligare som tyder på att det är en liten pojk där inne alltså ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hey babe!
Vilken pers det verkar, att vara gravid alltsa ;-)! Laste precis ditt mail! Art i Manilla nu men mailar dig nar jag kommer tillbaka till PG. Kramis