torsdag 10 januari 2008

Sjuka mardrömmar!

Hemska drömmar inatt så jag har inte sovit många timmar.
Har drömt så sjuka drömmar att det går knappt att skriva om dom men ska göra det i alla fall.

Dröm 1:
Det ringer en främmande man på dörren. Jag nyser och får ut som en rund vit massa ur näsan med ett foster inuti. Fostret är dött och pyttelitet och har bara 1 arm och 1 ben. Jag vet att det inte är det barnet jag väntar eftersom det är större. Mannen hittar inte sin kropp som hans själ ska flytta in i när han dött? Kroppen han skulle bo i efter sin död är alltså det lilla döda fostret som jag nös ut??? Han undrar hela tiden va han ska göra nu och jag säger hela tiden att jag är ledsen men inte vet.
Skumt, jag vaknar och drömmen var mkt mer läskig än den kanske låter.

Försöker somna om och då kommer nästa mardröm.

Dröm 2:
Jag är hos barnmorskan och ska göra ultraljud. Hon hittar inget och säger att hon måste testa en grej. Plötsligen ser jag att hon skärt upp magen och skär av delar av tarmarna och kastar på golvet. Hon skär och skär och mer och mer tarmdelar flyger ner på golvet. Sen ursäktar hon sig och säger att hon kan ha gjort ett misstag. Hon lämnar rummet och kommer inte tillbaka. Jag ligger kvar på en brits med magen utskuren och golvet är fullt av blod och mina tarmar. Jag vaknar och kan såklart inte somna om.

Sen har jag extrem huvudvärk oxå och kan inte somna efter det.
Är sååå trött nu och har fortfarande huvudvärk.
Känner mig extremt lättretlig och irriterad.
Vill bara att dagen ska ta slut så jag får gå hem och sova.
Orkar liksom inte vara bland folk idag när jag är så stingslig, det är ingen sida av mig själv jag vill att folk ska bemötas av.
Idag är en sån dag dessutom när ALLA har åsikter om ALLT!
Allt är fel och inget fungerar, blääääääh.
Vattenmaskinen på jobbet har slut på kolsyra "HJÄLP" för det är ju ett världsligt problem, eller?

Inga kommentarer: