torsdag 7 februari 2008

18 cm från huvud till stjärt!

Läste på growingpeoples hemsida att bebisen nu är 18 cm från huvud till stjärt!
Jisses alltså, den e ju rätt så stor!
Men benen då? Hur långa är dom och varför står det ingenstans?
Weird lixom att bara mäta en del av kroppen?
Igår va Pete & jag på bio och såg ARN.
Den va sådär faktiskt, gillade inte skådespelaren som hade huvudrollen.
Han va alldeles för mesig för att vara en tempelriddare.
Filmen va 2 timmar & 20 min, jobbigt att sitta så länge när ligamenten värker.
Man får ju skärpta sinnen med när man e pregnant och det märks verkligen.
Ljudet på bion va såååååååå högt så jag önskade att jag tagit me öronproppar.
Bebisen märkte nog oxå av det för den har aldrig kickat så mkt som igår kväll :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Öronproppar på bion är ett måste för mig. Förstår inte varför de ska så högt ljud där. Kör även med öronproppar på gympassen. Så skönt att slippa ha ont i öronen när man tränar eller ser film. Apotekets hudförgade är kanon om man har kort hår. Stoppar man in dem så långt som man ska syns de ens inte.