fredag 29 februari 2008

Barnvagnsdjungel!

Pete & jag har kikat lite på barnvagnar. Shit vilken djungel det är.
I alla fall så gillar jag den här bäst hittills.
Emmaljunga Duo Edge Combi.
LOVELY!!!

MEN, det är sååååå dyrt!!!
7440:- kostar denna och då vet jag inte ens vad som ingår.
Det är så lustigt för i barnfamiljsvärlden så ingår ingenting...
Allt kostar extra, ungefär som om man skulle köpa en bil utan säten.
Asså man kan ju köpa begagnat men då vill man ju gärna känna den man köper av så man vet att det är hyfsat fräscht. Kul lixom & inte veta, tänk om de tidigare ägarna är rökare eller annat äckligt.
Man vill inte att det finaste man har i världen ska utsättas för något läbbigt som man inte känner till!
Aja, vi får väl se vad det blir!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda.

Kul att du skriver blogg. Appropå barnvagn, köp begagnat om du kan. Det gjorde jag, man kan ju faktiskt fråga om förra ägarna är rökare innan man åker och kollar. Sen är ju hela tyget tvättbart. Jag köpte en jättefräch Emmaljunga Duo Combi här i Tyskland, plus kläder, babybjörn och massa annat för bara 330 Euro totalt. Superbra! Ha det gott.

/Petra

Katarina sa...

Jag håller med dig, den var supersnygg! :) Lite dyr iofs men snygg snygg snygg. Jag har skjussat omrking brorsornas ungar endel och det är stor skillnad på vagnar. LÄTTA ska dom vara, både i vikt och att styra tycker jag.

Anonym sa...

Typisk Linda vagn, roligt att jag kan se att det är din stil även på en vagn, hihihi! Jag tror oxå att man kan hitta ok begagnat alternativt kolla på ebay eller likn. Kram

PS Vad hände med inlägget innan, du vet vilket?

Anonym sa...

Åhh vi har den där fast i brunt... JAG älskar den å den var värd varenda krona :)