torsdag 21 februari 2008

Skrattattacker och drömmar!

Har börjat få hysteriska skrattattacker åt precis ingenting.
Sen kan jag inte sluta, folk måste tro att jag e knäpp i huvet.
De kommer lika plötsligt som när jag fick hysteriska
gråtattacker i början av graviditeten.
Lite läskigt nästan, känns som jag inte kan sluta när jag väl börjat! Weird!
Inatt drömde jag att jag fick en liten flicka.
Det är andra gången jag drömmer det :)
Det sjuka var att jag drömde att jag vaknade på sjukhuset och gick in i en sal och där var Peter och barnmorska, läkare mfl. Dom diskuterade massa papper och blabla och så plötsligt ser jag att det sitter (observera sitter) en perfekt bebisflicka på en våg och skrattar. Barnmorskan och dom bryr sig inte så mkt utan säger bara:
ja just det, där är din bebis!
Jag blir jätteglad men minns inte alls att jag haft ngn förlossning.
De berättar att jag varit jätteduktig och jag ser i mina papper att förlossning tog bara 20 min! Haha, säkert lixom ;)

5 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken mysig dröm! :) >Ditt undermedvetna har säkert registrerat att det är en liten tjej. Vad kul att humöret är på topp!

Jag ska på ett tidigt ultaljus på fredag och är sååå nervös! :)

Katarina sa...

Ultraljud skulle det stå...:)

Anonym sa...

Hej, surfade runt och kom in på din blogg. Grattis till det kommande barnet. Är också gravid, första även för mig och är beräknad till 29 juli. Du anar inte hur glad jag blev när jag inser att jag också kännt sparkar efter jag läst hur det kändes för dig. :) Ska på ett efterlängtat ultraljud på fredag, längtar verkligen efter att få se krabaten där inne. Vilken mysig lite baby-räknare du hade, måste se om jag kan få in en sån på min blogg också. ;) Hoppas allt går bra för dig.

Namn: Linda Ohlsson sa...

Hej Camilla, kul att du hittade hit! Mysigt & känna sparkar :)
Du skrev inte din bloggadress? Hade varit kul & kika! Lycka till på ultraljudet!

Anonym sa...

Hej igen. Blev nåt skumt när jag skulle lägga in min blogg-adress, men den är enkoppte.blogg.se Inte så mycket magbilder eller så för tillfället men det kommer. :) Ultaljudet gick bra och allt så jättefint ut. Bilderna kommer ut på bloggen så fort vi får scannern att funka. Sköt om dig.