onsdag 12 mars 2008

Form Fix beställd!

Nu har jag beställt en "Form fix" och en "Sit Fix" från http://www.stellaris.se/
(Bilden till vänster är lånad därifrån)
Längtar verkligen efter den, förhoppningsvis ska den kunna hjälpa mig sova sådär någorlunda bra i alla fall :)
Jag är så trött just nu att jag kan somna både sittande och stående....puh...
För att inte tala om den ständiga hungern, är så hungrig hela tiden att det känns som jag sprungit flera mil.
Gissar att det beror på att bebisen som nu är ca 30 cm lång håller på samla på sig kroppsfett. Jag är i vecka 23+0 idag :) Mindre än halva tiden kvar alltså.
Ska ta en ny magbild i vecka 25 tänkte jag, magen e stoooooooooor.
Det börjar redan bli riktigt besvärligt & andas....jisses alltså hur ska det gå sen?
Är på riktigt orolig över hur lungorna ska få plats!
Måste prata me barnmorskan om det
Vet att jag tagit upp det förut och hon sa att lungorna kommer flytta bakåt i ryggen men asså jag måste dubbelkolla detta.

Låter ju inte klokt!
Då måste man ju få en stor puckel på ryggen i så fall?

1 kommentar:

Idha sa...

Den såg skön ut en sån skulle jag kunna tänka mig fast jag inte är gravid :-). Kul att Sussi tog initiativ till en träff!!! Ska bli sååå kul att se er!!! Ses snart då :-). Kram kram

P.S Lungorna ska nog få plats kroppen är väldigt finurlig. Tänk dig t ex gubbar med stora ölmagar.