torsdag 6 mars 2008

Hur sova som gravid?

Seriöst asså hur gör man?
Det går bara inte, vaknar minst var tionde minut och måste byta sida.
Blir helt slut av det här, är hypertrött och irriterad bara för denna värdelösa "så kallade sömn"!
Jag kan inte, var lägga magen när man ska sova?
Den sitter ju fast lixom...ahhhh....
Orkar inte vara såhär trött längre!
Mini tycker väl inte heller det är så kul utan sparkas utav tusan när jag legat åt samma håll ett liiitet litet tag.
Kan ju inte ligga på magen såklart och att ligga på rygg funkar inte heller för då får jag svårt att andas.
Det är sidorna som gäller alltså, och jag har provat att bunkra upp med kuddar överallt men det hjälper ju inte!!!!
Skulle behöva en sån här jättekudde!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Åhhh vad skönt det ser ut=) Fick min bebiströja så nu har jag på mig den jämt

Katarina sa...

Jag läste ditt inlägg igår och kunde bara hålla med. Trots att jag ligger efter dig i graviditeten så är det sjukt obekvämt att sova. Nu har jag dock beställt en äkta kuddkorv! :) Jag skriver om det i min blogg.

Tack för tipset! :)

Anonym sa...

Såg en bild på en kudde som verkar vara helt fantastisk när man är gravid undrar vart du köpt den? Är det samma kudde som de har på graviditetskudde.se? / tack på förhand!!