onsdag 26 mars 2008

Nu händer det grejjer!

Kan man ju lugnt säga.
Är allvarligt talat rädd för hur stor magen och bebisen ska bli egentligen.
Vad har jag gett mig in på?
Är rädd faktiskt, dessutom har jag haft förvärkar idag ooch då kände jag bara att NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, det får inte göra såhär ont.
Kommer ALDRIG klara av förlossningen.
Hit med all bedövning som går att få bara!!!
Känns inte som min kropp är anpassad för att bära bebis, känns som det passar långa tjejer bättre där det finns mer plats.
Man kan ju inte fly fältet nu liksom heller utan det finns ingen återvändo.
Jag ska ha bebis och den ska bo i min kropp och sen komma ut....
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!
Ska träffa barnmorskan imorgon och då ska jag fråga hur de är tänkt att bebis ska få plats och bli ännu större.
Kanske läge & starta förlossningen redan nu?

1 kommentar:

Anonym sa...

å jäklar, hihihi!!! Imorgon får jag se den "live", hihi!

Kram